Vroče ta hip

Dieta v samo 5 korakih

Se še spomnite debelušne Jennifer Hudson, ki nas je kar naenkrat presenetila s povsem prenovljenim stasom? Njena skrivnost je zdaj razkrita, čeprav nikoli ni bila zares skrivnost.

Se še spomnite debelušne Jennifer Hudson, ki nas je kar naenkrat presenetila s povsem prenovljenim stasom? Ali pa ljubiteljice hitre hrane Jessice Simpson, ki se v javnosti spet brez zadrege kaže v mini oblačilih? Kako lahko zvezdnice, ki so danes zaradi opazno preozkih oblačil okronane za kraljico minusov rdečih preprog v vseh revijah, čez pet tednov žarijo zaradi zavidljive postave in brezmejnega dobrega počutja? Njihova skrivnost je zdaj razkrita, čeprav nikoli ni bila zares skrivnost.

Fantastičnih 5
Priznani fitnes trener Harley Pasternak je znan po tem, da je pri preoblikovanju telesa pomagal mnogim hollywoodskim zvezdnikom. Še bolj znan pa je po dieti, ki jo je osnoval na podlagi izkušenj pri delu z njimi in ki je obnorela še preostanek Hollywooda in svet – po t. i. 5 factor dieti, ki jo je obširno popisal v svojih knjigah 5 Fator Fitness in 5 Factor World Diet. Gre za dieto, pri kateri se vse vrti okrog števila pet. Dieta traja pet tednov, v skladu z njo pa je treba dnevno zaužiti pet obrokov, ki morajo biti pripravljeni v petih minutah, iz petih sestavin in po petih kriterijih, ki jih za pripravo hrane narekuje Pasternak. Poleg redne prehrane je potrebna tudi redna telesna aktivnost. Petkrat na teden je treba izvajati pet različnih petminutnih vaj. In ker nam diete načeloma ne dišijo, je Pasternak vanjo umestil še pet spodbudnih pregrešnih dni, za katere priporoča, da naj padejo na nedelje. To so dnevi, ko lahko pojemo, kar koli nam v tistem trenutku prija, ne ozirajoč se na dieto.

5 na krožniku
Da si lahko prislužimo pregrešni dan, moramo vse preostale dni seveda do potankosti slediti petim kriterijem za pripravo hrane. Petim navodilom, ki morajo voditi vašo izbiro živil in njihovo pripravo. Vsak od petih obrokov, ki jih pripravite v dnevu, mora vsebovati kakovostne beljakovine z manj maščobami, ogljikove hidrate z nizkim glikemičnim indeksom, vlaknine, zdrave maščobe in pijačo brez sladkorja. Pet zlatih pravil, ki se jih morate držati pri zajtrku, kosilu, večerji in malicah.

5 krat 5 za zavidljivo telo
Zdrava, redna in uravnotežena prehrana bo poskrbela, da bomo v telo vnesli zadostne količine ustreznih hranil, vseeno pa moramo poskrbeti tudi za kurjenje odvečnih snovi, ki so se nabrale v našem telesu in za preoblikovanje le-tega. Pasternak zagotavlja, da bo že 25 minut petkrat na teden dovolj, da boste po petih tednih zadovoljni z rezultati. Vadba mora temeljiti na petih različnih vajah, ki jih morate izvajati po pet minut. Prvih pet minut tako namenite kardio vadbi za ogrevanje. Nato pet minut izvajajte vaje za moč zgornjega dela telesa – roke, hrbet in prsni koš. Naslednjih pet minut namenite krepitvi spodnjega dela telesa, torej nogam in zadnjici. Četrta vaja naj bo namenjena trebušnemu predelu. Vadbo znova zaključite s kardio vajo, ki naj bo za začetek dolga pet minut, po želji in zmožnosti pa jo lahko pozneje podaljšate na trideset minut. Poskusite se izogniti rutini in vsak dan izvajajte drugačne vaje za določen predel telesa. Tako bodo bolj učinkovite, saj vaše mišice ne bodo imele priložnosti in časa, da bi se navadile gibov.

"Sedi, pet!"

Ko osvojite prehrano in vadbo, pet tednov mine, kot bi mignil. In ko vse te petice postanejo del vašega življenja, se težko poslovite od njih. In to je pravzaprav prava skrivnost diete faktorja 5. Vsa pravila, ki jih postavlja, niso nič drugega kot pravila zdravega življenja, katerega del sta uravnotežena prehrana in redna vadba. Velika skrivnost, ki pravzaprav nikoli ni bila skrivnost, samo nekdo je moral biti tako prebrisan, da jo je kot tako zapakiral in prodal dušam, ki verjamemo, da lahko naše težave z odvečnimi kilogrami rešijo samo skrivnostne formule. 5 factor dieta je prav zaradi tega idealna, ker lahko kaj hitro postane vaš zdrav način življenja. Če seveda nimate dovolj železne volje, da bi ga poiskali sami. Tako ali drugače je na koncu vedno pomembno le, da se v svoji koži počutite zdravo in dobro.