Ena najlepših slovenskih igralk in vzhajajoča zvezdnica, ki je tudi uspešen fotomodel in ima na Instagramu več kot deset tisoč sledilcev, je z zaposlenimi strokovnjaki z zanimanjem preučila vplive svoje izjemne spletne priljubljenosti. »Agencijo mi je razkazala direktorica Alenka Potočnik Anžič, ki je poskrbela, da sem se v novem okolju počutila domače. Prijetno druženje pa sva sklenili z delovnim sestankom, saj sva obe vedno polni dobrih idej,« je povedala zvezdnica nanizanke Usodno vino. Na vprašanje, ali bi delala v marketingu, pa je kot iz topa izstrelila, da nikoli ne reci nikoli. »Saj poznate tisti pregovor o zarečenem kruhu,« se je še zasmejala, nagajivo pomladno razpoložena.
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.